Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

tisdag 13 januari 2009

Vintermössa =)

Oj vilket projekt jag tog mig an ikväll...kom på att det kunde va kul med en ny mössa som går o använda nu när det är kallt ute...så sagt o gjort med papper, penna och lite inspiration från Liemel så började jag rita...jisses vilken tid det tog o vilket jobb sen...phuu...men mönstret blev klart och så även mössan som mest skulle vara en testsyning...men som det ser ut nu (modellen sover ju igen) så blev den nog så pass bra så den kan få agera som "riktig" mössa o inte bara test =)




Lite bilder (svårt o få bra bilder utan barn) på mössan då den sitter på en boll istället för ett huvud =)




Tyg: svart och vitrandig trikå från stoff och stil, turkos fleecefilt från coop forum =)
Mönster: Egenritat med lite inspiration från Liemel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar