Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

fredag 16 januari 2009

Idag ler jag med hela ansiktet =)

Har sytt klart ett av setten som ingår i mitt hemlighetsmakeri jag skrivit om i tidigare inlägg. Just detta set ska levereras vidare och då det är osäkert om bloggen läses av just denna person så kommer jag inte lägga upp bilder på det riktigt än =) men håll till godo för det kommer så fort det är levererat.

FÖRSTA GÅNGEN jag lyckas med halsrigningen detta...hihi därav mitt stora leende =) Det blev sååå fint och är sytt av det cerice/lilarandiga tyget i förra inlägget med matchande svarta detaljer till....skitnöjd är jag hihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar