Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

måndag 12 januari 2009

ny mössa med en touch av After Eight =)

ja ni så det kan gå när man äter godis o syr samtidigt *fniss*. Hade lagt min halva after eight bit ijämter min på skrivborder...dessvärre glömdes detta bort och tyget hamnade i det vita (för övrigt väldigt goda) kletet som är innuti...vilket resulterade i lite fina vita fläckar...men sicken tur jag hade...det blev på den delen av mössan som hamnar innåt =) sonen får lite extra frisyr gele i håret när han ska prova den bara men lite skit får man ju räkna med =P, allt kan ju inte bli perfekt.


Här är iaf en bild på mössan i färdigsytt tillstånd...dock ligger min lilla favoritmodell o sover för han är lilla sjuka så det får bli manekängbilder lite senare =)


Ha en fortsatt bra dag!!
Tyg: svart strechjersey från stoff och stil, svart och vitrandig jersey (trikå?) även den från stoff och stil.
Mönster: Egenritat efter en gammal knut mössa från H&M, dock med lite ändringar här och där för o få till det som jag ville ha utan knutar =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar