Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

lördag 24 januari 2009

en till väska :)

Fortfarande inte helt nöjd men denna blev ju lite storlek på iaf :) bara hålet upptil jag inte är riktigt sams med men nu har jag fått lite tips av en kompis så nu kanske jag kan få till den nästa gång hehe. Synd på tyget bara för det hade jag itne så det räcker till en till :S Älskar det o HATAR mig själv för att jag inte köpte mer!

Material: Storblommigt (TJOCKT) tyg från en affär i motala som jag inte kommr ihåg vad den hette...nånting med ett namn o sen mattor och tyger typ.
Limefärgat bomullstyg till foder från ohlssons, brun snedslå från Nordiska.
Mönster: Samma modell som tidigare, andra mått!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är med och tävlar!

    Jag kan tipsa om att jag nu har en till tävling på bloggen, samt att det kommer upp ännu en på måndag i samarbete med Coolkids.se!

    http://petramedaoche.blogg.se

    //Petra

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om att tyget är supersnyggt! Väskan också för den delen! ;)

    SvaraRadera