Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

onsdag 14 januari 2009

kan alla andra så kan jag med...

sy en "dagiskasse" (tror minsann det är så den kallas iaf. ) Hur smart som hellst o så himla cool ju...just denna är som vanligt en testis men den blev ju bra...men tror ändå viggo får den som "lek"väska...han älskar väskor o ska gärna ha en på armen så han kan gå o handla =) Hade ju vart lite coolare med nåt annat kantband än rosa kanske men nu var det vad som fanns hemma och med en magsjuk kille så kan man inte gå till tygaffärn o köpa nåt nytt!!



Tyg: Bomullstyg från ikea, rosa kantband från ohlssons.
Mönster: Eget med inspiration från flera andra bloggar (framförallt knåpmodern som har en fin beskrivning här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar