Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

söndag 11 januari 2009

Del 1 i mitt nya projekt =)


Ja jag bloggade ju förut om att jag inte skulle lägga upp nåt nytt direkt men jag kunde inte hålla mig då jag fick en superide till ett set till viggo igen...här är då första delen som är byxan =) det var kvällens projekt och dom blev kalasbra...som det ser ut iaf...min lilla modell sover ju så jag kan ju inte gärna prova dom o se om dom passar. Får väl se när jag får tid o göra tröjan men känner jag mig själv rätt så är den på gång redan imorgon.

Tror att jag har hittat min räddning i o sy...allt detta pill blir terapiarbete för mig så jag inte behöver sitta o bara tänka på hur allt är o kunde varit =) o så blir de ju lite fina grejer till på köpet med =) skitbra!!

Blev på det stora hela skitnöjd med byxorna...dom bästa hittils helt klart..(hrm kanske ska vänta med o säga det tills jag har provat om dom är lagom =P)...men som det ser ut så är det dom bästa =)
Det enda är nog att jag skulle vilja ha dom ännu lite mer puffiga nertill så det blir till o bredda mönstret ytterligare lite till nästa gång.

Tyg: Brun velour från Ohlssons, Petrol jersey/muddväv från stoff och stil

Mönster: mitt eget muddbyxmönster som jag justerat lite upptill vid rumpan och i läåren och breddat nertill för o få lite mer puff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar