Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

tisdag 6 januari 2009

igång igen...

kaos o katastrofer har drabbat oss väl senaste tiden men nu verkar det som att det är på väg åt rätt håll igen =).

Har åter fått ett ryck då jag fått fram symaskinen o har en del idéer jag tänkte förverkliga =)
beställde lite nya tyger från Stoff och stil härromdan o längtar så tills dom kommer så jag kan börja =)


Sen jag bloggade sist har jag inte gjort så väldans mycket grejer men lite =)

Igår fick jag ihop en tröja till viggo...lr egentligen var det bara ett test för o se om mönstret funkade någolunda då jag gjort om det lite från det jag tidigare sytt av...


idag har jag knåpat ihop en body som jag blev helnöjd med =) ritade mönstret härromdan o idag blev det ett färdigt verk =)
i höstas blev det ett par mössor och en kanintröja som oxå vart ganska bra faktiskt =)
bilder på allt kommer här nedanför =)
ska försöka blogga lite mer effektivt framöver när jag får nåt färdigt!!



Dagens body, så himla härliga färger tillsammans (den gör sig verkligen bättre i verkligheten).
mudd/jersey från stoff och stil, jord tror jag den hette och den gröna kommer från ohlssons.
Skitnöjd verkligen o lite stolt över mig själv :)


Tröjan jag knåpade ihop igår som inte blev fullt lika bra som bodyn men men det var ju bara test som sagt. Är så tunnt tyg så kanske blir ett par byxor till så blir det en pyjamas :)
Sydde ju faktiskt ett par byxor till mig oxå lagom till nyår...JÄTTEVIDA i benen som jag ju älskar, dock har jag satt en resår nertill för att dom inte skulle bli så skitiga med tanke på hur väglaget är ute =)
Snygga tofflor va :P


Kanintröjan =) blev ganska nöjd med den oxå...tyvärr får jag inte rikitigt till det i halsen men det får vi jobba på, är det nån som har nåt tips så kom gärna med det :)


Ugglemössa som från början var tänkt till viggo men den vart lite stor så det blev en mössa till mig istället :) folk vänder sig om och skrattar när jag är ute o går o det stör jag mig på nåt enormt för jag tycker den är snorcool!!



En V mössa till världens underbaraste Viggo =)

Ha en trevlig kväll nu o kommentera gärna om ni vill det =)
Kram

1 kommentar:

  1. Jättesnygg ugglemössa! Jag tänkte sy ett linne till mig själv i det tyget. Jag håller med dig det är snorcoolt!

    SvaraRadera