Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

lördag 17 januari 2009

Titt på fan det går ju!! :):)

hihi kolla på detta!! Jag klarade av att kanta en tröja i halsen o få det så jävla bra!!! FÖRSTA GÅNGEN!! har aldrig lyckats innan!!

Detta lilla set med tröja och mössa blev jag hur nöjd som hellst med! hade först tänkt ge bort det men nu vet jag ju inte riktigt om jag vill det hehe...tål att funderas på!!

Tyg: Randig trikå från "trikå-eva", orange mudd från stoff och stil till kantning i halsen, svart textilfärg från panduro (märke palett)
Mönster: Tröjan - ottobre creativ workshop 301
Mössan - eget lite ommodifierat från tidigare försök att få det bra :) tror jag har lyckats nu...verkar vara en bra sy period för mig nu :)
Stjärnan har jag ritat upp själv men jisses vilka problem jag hade innan jag fick till det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar