Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

söndag 29 mars 2009

mössor och scarfs till försäljning!!

Ja jag fick ett ryck igår och började klippa ut mössor och scarfs som jag tänkte att jag kanske kunde få sålt, så är det nån som är intresserad av nåt så skicka ett mail!!!!


"vanlig" mössa i rött elefanttyg, fodrad med röd jersey, scarf i samma material.
Strl: Mössan 50/52 (huvudomfång)
Scarfen "stor"
"vanlig" mössa i ljusrosa tunn trikå med tryckt cerice snigel, scarf i samma material och samma tryck, samt cericea sömmar.
Strl: Mössan 50/52 (huvudomfång)
Scarfen "liten"

Baggymössa i ljusblå tunn trikå, scarf i samma material - svart velour baksida och svarta sömmar. Här har jag gjort ett svart uggletryck.
Strl: Mössan 46/48(huvudomfång)
Scarfen "liten"


Baggymössa i ljusblå tunn trikå, scarf i samma material - svart velour baksida och svarta sömmar. Lika som den förra men här har jag gjort ett svart aptryck istället.
Strl: Mössan 50/52 (huvudomfång)
Scarfen "stor"




Baggymössa i cerice "hund"-trikå, scarf i samma material - orange jerseybaksida och orangea sömmar.
Strl: Mössan 48/50 (huvudomfång)
Scarfen "stor"

2 kommentarer:

  1. Har nyss hittat din sida.
    Vad fina grejer du syr!
    Ska ta och lägga till dig i min lista, så jag får se mer i framtiden...


    Gillar starkt trycken på mössorna i det här inlägget. Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren i min blogg och att jag på så vis hittade hit ;-)

    Härliga saker du sytt, skall kika runt lite mer när tid finns. Vad söt Rut blev i sin outfit, även om jag kanske är av samma åsikt som morfar ;-)

    SvaraRadera