Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

söndag 8 mars 2009

eko...

ja...vad annat kan man kalla det här i bloggen :) Ekar tomt efter nya inlägg...men även att det inte uppdateras så sys det för fulla muggar här hemma så håll till godo :)!! Jag håller på med en beställning/surprise till min mammas kompis o hennes dotter :) Det blir superduper fint kan jag lova och bilder kommer så fort allt är klart och skickat. Dock kan jag inte sy klart grejerna riktigt för min sista tvillingnål gick sönder härromdan, plus att jag måste köpa vliseline (stavning??) och resårtråd innan det kan färdigställas :) så imorgon blir det en promenad till stan för att inhandla det!!

Var ju förresten på jofotex i veckan som var med...såååå fina tyger :) Fick med mig lite flodhästar, ugglor och elefanter hem och icke att förglömma det underbara landskapstyget både interlock och bommulsväv (eller vad det heter :)). Har en del planer för alla dessa tyger men det får vänta lite tills jag fått klart det jag pysslar med nu!!

Bilder på tygerna kommer inom kort oxå!!
hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar