Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

lördag 14 mars 2009

fredagens syrond gav detta :)

Ja, igår satte jag mig o började sy ihop redan utklippta grejer och först ut blev denna dagisväska till viggo. Den är tänkt som just dagisväska för att frakta extrakläder i nu när han är utan blöja och det kan gå åt en del kläder (även om det inte gjort det hittils) :)

Väskan är sydd i (som ju alla kan se) det härliga landskapstyget från jofotex, fodrad med gult bommulstyg och kantad med gul snedslå från samma ställe.
Viggo är jättenöjd med sin nya bag :)

Nästa på tur efter väskan blev denna pyjamas som legat tillklippt ett bra tag, nu är den iaf klar och sitter på lilleman och har suttit där sen i morse :) tur det lika gärna skulle kunna vara ett underställ lr nåt :) han vill inte ta av sig den sötnöten.
Pyjamasen är sydd i ett smalrandigt vit/ljusgrönt tunnt jersey tyg från stuvarna på ohlssons. (dock ser det helgrönt ut på bilden tror jag minsann). Till det valde jag mudd från stoff och stil i jord färg (finns tyvärr inte längre).
Förresten, jag blev så glad igår...min son värmde mitt hjärta kan jag lova :) när jag satte mig o började med väskan kom han o frågade vad jag skulle göra. O när jag fint berättade att det skulle bli en väska till honom så säger han "du sy en tröja mig med mamma?"
Sötisen, han har aldrig efterfrågat o få kläder tidigare...så kul ju!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar