Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

tisdag 3 mars 2009

Min första beställning :)

Jag har fått min första beställning :)
Det var en fröken på viggos dagis som var intresserad av det settet med bruna velourmuddisar och tandtröja med petrol ärmar som jag bloggat om här. Men sen när viggo hade på sig detta set på dagis en dag så såg hon det o undrade om hon fick ändra sig o ta det istället, o det fick hon ju såklart :) Jag hade precis randigt tyg så det räckte till en tröja till.

Detta set är sytt i strl 104/110 i cobolt velour och jersey från stoff och stil samt randig e-slöjd trikå.
Mönstrena är dom jag anv. sen innan.

Så min första beställning är klar och tätt följd av min ANDRA beställning :)
Denna gång var det kusinens sambos brors tjej :) som ville ha nåt till deras lilla kille på 1 år.
Hon var här o valde tyg i lördags och här är resultatet.
Hoppas dom blir lika nöjda som jag är bara!! Såååå himla fint tycker jag!!

Detta set är sytt i strl 86 av lime velour och jersey, randig jersey och marin mudd från stoff och stil.
Mönstrena är helt nya kombinerade från tidigare mönster i större storlek och lite "frihandsritade", hoppas bara att odm passar nu!!




Byxor till samma beställare i samma storlek. Randig velour från mjuka tyger, svart mudd från s&s.




4 kommentarer:

  1. Skitsnygga! Älskar cobolt, men den limerandiga var också tuff.
    Kul med ett par beställningar!

    SvaraRadera
  2. Så kul! Jättesnyggt blev det! :)

    SvaraRadera
  3. GUD VAD SNYGG den grön randiga tröjan blev!!!

    SvaraRadera
  4. Hej!! Gud vad fina Mios kläder blev!! Kan knappt vänta tills han får ha dom på sig! Kan vi komma på fredag och hämta dom? Kram

    SvaraRadera