Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

tisdag 24 mars 2009

kappa

Denna jacka/kappa ska bli en födelsedagspresent till en av viggos kompisar som fyller 3 år snart.
Jag valde att fodra kappan med vanligt bomullstyg för att få lite längre användningsområde. Man kan ju faktiskt använda den redan nu (om man bortser från snön som kommit igen) med en fleecetröja under samtidigt som man kan ha den i sommar utan att den blir för varm.
Jag är supernöjd med resultatet och viggo tyckte den var jättefin!! =)

"Ryggen först mamma" sa han bara jag plockade fram kameran =)
han är för söt min lilla modell!


Mönster: Egengjort med hjälp av mönster på en munkjacka.
Material: mönstrat tyg från ikea, rosa bomullstyg och mudd från ohlssons, dragkedja från husqvarna butiken.


Hittade en symaskin som jag vill ha när vi var på husqvarna...får väl se om jag kan lyckas flirta med mina föräldrar lite :) fyller ju faktiskt 25 i maj så man kanske kan få ett bidrag iaf!

Viggo han springer omkring här hemma o undrar om jag kan sy till honom hela tiden :) "Duktig min mamma är syyy!!" säger han hela tiden :) Det värmer ju hjärtat en del kan jag lova!

1 kommentar:

  1. Hej hej! Ville bara lämna ett litet avtryck =) Har kikat in ett par gånger och Viggo han är ju lika söt på kort som i verkligheten =) Hälsa honom från "Kewins mamma" haha! Mysiga grejer du syr, bara jag som inte glidit in i det nöjet än hehe! Ha det så gott! Kram Fia

    SvaraRadera