Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

söndag 15 februari 2009

påfyllning i garderoben igen :)


Denna underbara skapelse blev till igår :) Helt sjukt nöjd med resultatet även här!!
Tycker inte jag har lyckats få till nåt bra raglanmönster innan men nu fick jag rita av kompisens så det blev superbra :) Det tackar vi för än en gång!!
Låter bilderna tala för sig själva nedanför :)



tröjan i all sin prakt :)
Helnöjd o såååå läckert med randiga ärmar till ugglorna!!
En trött kille som passar på med en jätte gäääääsp precis när mamma ska ta kort, han är inte helt lätt o fotografera den här killen kan jag lova!!

Ryggen med mamma!! :)
Viktigt att få med alla vinklar och just denna gång var det ju bra då ryggen faktiskt ser lite annorlunda ut :) Hade inte uggletyg så det räckte till mer än framstycke så det fick bli helsvart bakstycke o det tycker jag blev lite cool effekt :)

Min lilla bebis skulle ligga på golvet och bli fotad :)

Tycker han blev jättefin i färgkombinationen (om man nu kan kalla det för färg när det är svart, vitt o grått det handlar om men iaf) :)

Nästa projekt är byxor i matchande randig velour från mjuka tyger :)

Material: ugglor från jofotex, randig jersey från mjuka tyger, svart tyg från en gammal tröja och muddväv från stoff och stil.

Mönster: kopierat från kompisen :)

1 kommentar:

  1. vilken superläcker tröja!!! och supersöt modell!!! jag har länkat till dej nu =) tack för utmärkelsen! blev jätteglad :)

    SvaraRadera