Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

torsdag 19 februari 2009

coo(bo)lt sett....

Här är skapelserna jag klippte till häromdan...är bara såååå himla nöjd med hela combon o jag tror verkligen att denna färgen kommer klä viggo superbra!!


Här är då hela settet med 2 tröjor och 1 par byxor i velour.

Byxorna
Cobolt velour från stoff och stil, mudd i samma färg från samma ställe.

Tröja nr1.
Randig trikå från E-slöjd i cobolt med turkosa ränder, inköpt på skänninge marken förra året.
Har legat till sig ett bra tag nu men jag har verkligen inte vetat vad jag vill göra med det förrän härromdan när det klicka till då jag såg det :)
Ärmarna är i cobolt strechjersey från stoff och stil.


tröja nr2
Ugglor från Ohlssons och mudd från stoff och stil...detta var givet att det skulle bli en tröja till viggo i just denna modellen i samma sekund som jag sydde klänningen med lila och cerice.
Älskar modellen när det är lite längre muddar i ärmsluten.
Imorgon återstår att se hur allt sitter på lillprinsen som just nu sussar sött i sin säng :)
Dags för den sy galna mamman i familjen att nanna kudden med nu tror jag :)
Så på återseende :)
Troligen imorgon lr på lördag med ett nytt försök att fåCentrera till ett par jeans till mig!! Håll tummarna att det nya mönstret är bättre nu!!
kram o godnatt


2 kommentarer: