Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

torsdag 12 februari 2009

Nu äntligen har jag kommit igång igen :)
detta sett ska bli en present men jag är ganska säker på att familjen i fråga inte kollar i bloggen o gör dom det så får det gå ändå för jag bara mååååste visa det :)
Så otroligt nöjd med hela settet, jag lyckades verkligen denna gång helt utan något på klantfronten, detta trots att jag sydde efter läggdags vilket vi ju erfarit sen tidigare att det inte är så bra o göra.

Hela settet i all sin prakt!! Älskar färgkombon med för den delen!

Klänning/tunika i underbara ugglor med breda muddar i ärmslut.



muddbyxor i härlig cerice stoff och stil velour och muddväv.
alldeles nytt mönster men jag tycker dom vart skitbra så det ska helt klart användas fler gånger!




Min fotomodell visar upp muddarna på ärmarna hihi...han passar ju inte super i rosa men det får gå ändå för att se hur det sitter på!

material: uggletyg från ohlssons, cerice mudd/jersey och velour från stoff och stil.
Mönster: Egna både till byxa o klänning!!



1 kommentar: