Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

måndag 9 februari 2009

Äntligen tillbaka :)

ja äntligen börjar det bli ordning här hemma o fast att allt inte är helt klart så plockade jag fram symaskinen igår :)
Först ut blir ett sett med body o byxa där bodyn legat tillklippt ett bra tag. Dock kommer det inte bli några bilder inom det närmaste då det är en present till en liten skrutt som vi väntar närmaste veckorna här nu:) Självklart bloggar jag om det så fort det är levererat :)

Har så otroligt många idéer i skallen och det innefattar ganska mycket till mig själv :) får väl se om jag kan lyckas förverkliga dom!

ha en fortsatt trevlig dag så återkommer jag med bilder så fort det kommer nåt nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar