Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

söndag 6 mars 2011

snart kommer våren...

...förhoppningsvis iaf :) och då behövs det ju lite svalare mössor. Viggo är redan nu helt genomblöt i håret när han vart ute med fleecefodrade vintermössan på...snart dags att svida om till ofodrat skulle jag tro. Sömnaden har legat på is ett tag då jag gjort en hel del smycken istället men nu har jag fått till lite nya sömnadsprojekt så förhoppningsvis ska det uppdateras lite mer flitigt här framöver.

här nedan är iaf det jag knåpat ihop dom senaste dagarna...plus lite till som är tänkta födelsedagspresenter till några av viggos kompisar som fyller år framöver men dom vill jag ju inte blogga om nu självklart. Bilder kommer när presenterna är levererade :)



2 st mössor till min finaste prins...han är nöjd och jag är nöjd och risken finns att det blir ett par mössor till :) är ju så kul med egnentryckta mössor (tycker jag) och så praktiskt till dagis då det inte finns nåt mer barn på hela dagiset som heter viggo...inga klädförväxlingar o det gillar vi!!


Denna SÖTNOS mössa har legat tillklippt och tryckt ända sen i höstas men jag har bara inte fått ändan ur o sy den hittils...men nu så...visst är den charmig :)
SÖTNOS mössan finns till försäljning och är du intresserad så kika in i BUTIKEN eller skicka ett mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar