Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

måndag 7 mars 2011

födelsedagsbesök...

...fick vi idag...fast det var ju förstås ingen av oss här hemma som fyllde år utan viggos kompis som kom och hälsade på som har fyllt 4 år i veckan. Lite hemmagjorda presenter blev det och jag tror minsann att tösen blev nöjd :) Trots att det var 4 år så var det "bara" 3 paketer men det gick bra ändå :)



Mössan...cerice vårmössa med namntryck...underbart fin och passade perfekt på det lilla huvudet :)

Och så en ny variant av klänning/tunika...valde att förlänga mitt hoodiemönster lite, lägga på en längre (bredare eller vad säger man) mudd nertill för att förstärka klänningslooken lite men att det ändå inte blåser rakt in under frampå vårkanten. Funkar säkert att ha den som en längre tröja med ett par jeans under med om man vill det. Den passade oxå perfekt och jag är lite nöjd med tanke på att jag gissat mig fram litegranna...tösen är ju betydligt mindre än min egna fyraåring här hemma.

Det tredje paketet var det lilla änglahalsbandet på översta bilden och det åkte på bums när det kom ut ur kartongen :)

Storasyster gillade både mössan och halsbandet och ville ju oxå ha en mössa med sitt namn på och så självklart en EGEN ängel som lillasyster...mössan har mamman redan beställt o ängeln får vi väl se hur det blir med framöver :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar