Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

torsdag 1 september 2011

4000 besökare = Tävling!!!




Besöksräknaren har tickat över 4000 besökare så jag tänkte att det kunde passa sig med en liten tävling för att fira detta :)
Du tävlar om en mössa i valfri storlek och valfritt mönstrat tyg (under förutsättning att jag har hemma så det räcker till)
För att vara med och tävla ska du:
För en lott Lämna en kommentar på detta inlägg.
För 2 lotter, lämna en kommentar på det här inlägget och länka till tävlingen via din blogg (om du har någon) eller dela detta inlägg/länka till tävlingen på facebook.
För 3 lotter, lämna en kommentar på det här inlägget, länka till tävlingen via din blogg (om du har någon) eller dela detta inlägg på facebook, samt gilla LiiNe Design på Facebook genom att klicka HÄR och sedan på gillaknappen högst upp på den sidan!!

Låna gärna bilden att länka med =)
Tävlingen avslutas söndagen den 11 september kl. 20.00! Lycka Till!!!

10 kommentarer:

  1. Hej! Jag har delat tävlingen, gillat på facebook (gillare 39) så jag tar gärna 3 lotter!

    Hoppas på jättetur!
    Kram//Malin
    grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag har länkat på facebook, gillat på facebook samt skrivit en kommentar här.

    Nu är det bara att hoppas :)

    //Håkan
    mrcracker.daniel@gmail.com

    SvaraRadera
  3. ohaiooo :D cola mössor

    SvaraRadera
  4. Du är kanonduktig min tös. Jag har gjort allt utom att länka till min blogg, för det har jag ju ingen. Pussen från mor.

    SvaraRadera
  5. Jag kommenterar här :)
    Jätte fina!
    //Elin Andersson
    elinandersson88@gmail.com

    SvaraRadera
  6. HoppaS på det bästa såklart, du är superduktig! Har spridit dina namnmössor här i trakterna och på dagis och alla tycker dom är kanonfina! har även gett ut visitkort och lappar!
    Kramen bananen:)

    SvaraRadera
  7. Ja vill gärna vinna o göra reklam för dina mössor. Mvh frida carlsson mail: smile_frida1984@msn.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill självklart vara med:)Skicka ner lite reklam och visit kort till mej så ska jag se till att det kommer upp på dagisen här omkring!

    SvaraRadera
  9. Självklart vill jag vara med! Nu kör vi.

    SvaraRadera
  10. Jag är med. :)
    Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/09/mossa.html.
    Har gillat på FB. (Anja Håkanson)

    Hoppas på turen! :D
    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera