Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

fredag 1 oktober 2010

fleeceoverall

för ett tag sen fick jag en förfrågan om att sy en fleeceoverall, hade inget mönster på det o började leta. Hittade ett mönster i en ottobretidning som jag utgick ifrån dock har jag gjort mängder med ändringar så den är inte ens i närheten av utgångsmönstret längre. Kände att jag var tvungen att provsy mönstret innan jag kan sy upp en beställning av det. Sagt och gjort, härromdan klippte o sydde jag o idag har det bankats knappar för fulla muggar. Resultatet då? Jo jag är nöjd men jag tror jag ska göra lite ändringar igen så det blir lite bättre lösning upptill.



Denna overall hamnar i shoppen om det är nån som är intresserad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar