Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

måndag 9 april 2012

Lite nytt till sonens garderob...

Ja ungen växer så det knakar...5 år och strl 128 som snart kommer gå över till 134...helt sjukt!!
Lite påfyllning var nödvändigt iaf...vi har valt tillsammans och självklart måste det vara fickor på brallorna annars kan man inte ha på sig dom...Barn och deras idéer säger jag bara :)

svart i all sin enkelhet...här är resultatet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar