Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

onsdag 21 oktober 2009

obloggade jeans...

Insåg precis när jag satt o kollade igenom alla bilder på det jag sytt att jag faktiskt har glömt att blogga om dessa jeans som jag sydde för ett tag sen. Har visst bara bild på baksidan men det är den som är snyggast så det får räcka så :)
Jeanstyget är lite gråbrunt i färgen och sömmarna på fickorna, både fram och bak är i en ganska skarp turkos färg.
Tyvärr föll det sig så att min son är lite för rund i kroppen så jeansen är alldeles för tighta upptill för honom...o det är verkligen tyvärr för jag blev sååå nöjd med dom!
Byxorna är strl 110/116 men ganska smala så man kanske kan kalla det slim fit :)
Även dessa får hamna till försäljning om nån är intresserad!!
Maila vid intresse!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar