Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

torsdag 2 april 2009

nytt set...

Dagens syprojekt blev detta underbara set i turkos velour, åtminstone var det tänkt som ett set till viggo bara det att tröjan blev hur smal som hellst fast jag tyckte jag breddade den, plus att den blev för lång så den är väl typ som en klänning i strl 98/104 nånstans. Tråkigt för jag blev hur nöjd som hellst med den. Jag måste prova lite mer på V. imorgon med dom tänkta byxorna under och inte bylsiga jeans.

Underbar turkos velour från stoff och stil, lime mudd från samma ställe och limegröna flodhästar från jofotex som foder i luvan.


Lite livebilder på hur tröjan sitter...som sagt snarare en klänning än en tröja.


Mönster: byxa - eget muddis mönster i strl 110 med extra vidd i benen (älskar modellen)
Tröja - även detta eget med utgångspunkt från det vanliga tröjmönstret jag brukar använda. Luva ritad på fri hand och modellen är även något breddad...tyvärr inte tillräckligt då.

1 kommentar:

  1. Vilket snyggt set!
    Tyckte det var coolt med lite längre tröja, även om aningens tajt. =) Det kanske är det som är nya modet nu, man vet aldrig...
    Gillar sprundet som blir när tröjan är knäppt.

    SvaraRadera