Hej och Välkommen till min syblogg!!

Här hittar du bilder och information om allt som jag syr. Längre ner till höger hittar du information om hur du går tillväga om du vill lägga en beställning eller undrar över något.


I raden till höger hittar du även länkar till:
Smyckessidan - där kan du kika på smycken jag tillverkar och även beställa ett eget unikt smycke eller köpa ett redan färdigt!!
Butiken - där du hittar redan uppsydda alster för omgående leverans.
Tygsidan - där kan du se och välja mellan de tyger jag har hemma just nu till din sömnadsbeställning!!


Passa även på att gilla LiiNe Design på facebook och ta del av erbjudanden och tävlingar!! Gillaknapp finns längre ner på sidan i högerspalten!!
Kika runt och tveka inte att höra av dig!!

måndag 2 mars 2009

Fy fan jag tror jag bryter ihop!!!! Med 1½ benmudd kvar på ett par beställda byxor så strejkar maskinen IGEN!!! Jag vill ha en ny o det nu!!! Hellst i förra veckan men när man inte har nå jobb så blir man ju inte rik direkt o då blire svårt o köpa ny maskin :(. Så 2 beställningar - 5 plagg - 3 par byxor och 2 tröjor - så sitter jag nu här med 2 par färdiga byxor, ett par nästan färdiga, en tröja nästan färdig o en inte ens påbörjad...OCH INGEN FUNGERANDE SYMASKIN!!!! SHIT SHIT SHIT!!! Begriper inte vad felet är heller för den funkade aldeles precis innan o så gick en nål av o i med en ny o sen bara...vägrar, tuggar o sliter övertråden!!

Nån som har en ide om vad det kan vara så tipsa gärna!!!

om jag mot förmodan får igång maskinskrället igen så kommer det bilder på alla plagg framåt kvällen!!

på återseende!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar